NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M

Namioty pneumatyczne nowej linii NP-M dzięki konstrukcji opartej na pneumatycznym stelażu są gotowe do użycia w ciągu kilku minut. Szybkość i łatwość rozstawienia sprawiają że namioty te są idealne jako centra dowodzenia, schroniska i posterunki medyczne w akcjach ratunkowych. Wysokiej jakości materiały oraz solidna konstrukcja zapewniają efektywne wykorzystanie namiotów w różnych warunkach terenowych i klimatycznych, w tym przy dużej wilgotności powietrza i dużym nasłonecznieniu, w zakresie temperatur zewnętrznych od -30°C do +55°C.

Podobnie jak w innych namiotach pneumatycznych Lubawy, konstrukcja stelażowa może być napełniana powietrzem za pomocą pompki nożnej, sprężarki elektrycznej oraz z butli ze sprężonym powietrzem. Zmniejszona została średnica dętek z 300 mm na 220 mm. Zabieg ten, przy jednoczesnym zwiększeniu ciśnienia wewnątrz stelaża z 240 mbar na 350 mbar pozwolił na znaczną redukcję wag namiotów, przy zachowaniu ich stabilności.

W namiotach linii NP-M zrezygnowano z dwukomorowej konstrukcji stelaża pneumatycznego na rzecz stelaża jednokomorowego. Zastosowanie takiego rozwiązania wpłynęło na znaczne skrócenie czasu składania namiotu, oraz znacząco uprościło proces odsysania powietrza ze stelaża. Ułatwiona została również instalacja systemu automatycznego podtrzymywania powietrza.

Połączenia klejone między stelażem a poszyciem zastąpiono połączeniami rzepowymi. Rozwiązanie takie umożliwia łatwy demontaż stelaża pneumatycznego w razie konieczności jego konserwacji, naprawy lub wymiany poszycia. Zastąpienie kleju taśmami rzepowymi pozwala na przeprowadzanie podstawowych zabiegów konserwacyjnych i napraw bezpośrednio przez użytkownika.

Dzięki modułowej konstrukcji, namioty można łączyć ze sobą w szeregi za pomocą kołnierzy znajdujących się na ścianach szczytowych namiotów.

Stelaż pneumatyczny wykonany jest z tkaniny obustronnie powleczonej kauczukiem chloroprenowym. Szorstkie, moletowane wykończenie powierzchni tkaniny powoduje, że połączenia klejone są wyjątkowo mocne a stelaż odporny jest na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lubawa S.A. przygotowała ofertę namiotów NP-M w kilku wariantach kolorystycznych i tkaninowych:

Dostępne są trzy rodzaje tkanin na poszycie – tkaniny jednostronnie lub dwustronnie powleczone kauczukiem chloroprenowym oraz tkanina obustronnie powleczona poliuretanem. Również tkanina podłogowa dostępna jest w dwóch wariantach - obustronnie powleczona polichlorkiem winylu z moletem przeciwpoślizgowym lub bez.

Zmiana kolorystyki stelaża i podłogi z czarnego na jasnoszare sprawia, że wnętrze namiotu jest jaśniejsze i bardziej przyjazne dla użytkownika. Jest również znacznie mniej podatne na zabrudzenia.
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M
  • NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M

Materiały do pobrania

NAMIOTY PNEUMATYCZNE LINII NP-M to jeden z produktów w kategorii Namioty pneumatyczne. Pełna specyfikacja oraz pozostałe produkty w tej kategorii dostępne są pod poniższymi odnośnikami.

Naszym klientom i interesantom zapewniamy szybką i sprawną obsługę. W przypadku pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt

tel.: +48 62 737 5777
fax: +48 62 737 5708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Lubawa S.A. ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP 744-00-04-276, REGON 510349127, KRS 0000065741, Prowadzony przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto I Wilda W Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy wynosi 21 854 000 zł. i został w całości opłacony